خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول - An Overview

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکواریوم استانبول و فرودگاه آتاتورک استانبول در باکیرکوی واقع شده است.

ما خود را موظف می دانیم تا مناسب ترین ملک را برای مشتریانمان فراهم نموده و در این مسیر در کنار آنها باشیم.

اتباع خارجی با خرید انواع ملک شامل واحد مسکونی، آپارتمان، ویلا، واحدهای تجاری و اداری و حتی مغازه می توانند ضمن سرمایه گذاری در ترکیه شهروندی ترکیه را نیز اخذ کنند.

محله سلطان احمد استانبول قدیمی ترین محله استانبول است که اکثرا افراد محلی در این محله اقامت دارند و هنوز بافت جمعیتی آن کمتر تغییر نموده است.

آپارتمان های فروشی اقساطی در استانبول گزارش منطقه ایوب

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این منطقه بی‌نظیر از دیرباز از ارزش‌های زیادی برخوردار بوده است. از مهمترین اماکن دیدنی در سلطان بیلی می‌توان به قلعه آیدوس اشاره نمود. قلعه آیدوس از نقاط مهم در حمل نقل این منطقه محسوب می‌شود.

اول از همه باید توانایی مالی خود را در نظر بگیرید اینکه چه مبلغی را می توانید جهت خرید ملک اختصاص دهید.

املاک و مستغلات مناسب دریافت شهروندی کشور ترکیه؛ ارزیابی قیمت املاک و آشنایی با شرایط و مراحل شهروندی و مدارک مورد نیاز

پس از اتمام مرحله امضای قرارداد، خریدار و صاحب ملک (یا وکیل او) شخصاً برای انتقال سند مالکیت در اداره ثبت اسناد رسمی باید حضور یابند.

بعد از اینکه با تله کابین بر فراز تپه « پیر لوتی» رسیدید، در آنجا کافه هایی برای نوشیدن چایی و قهوه در کنار اعضای خانواده و همچنین بازارچه هایی برای خرید هدایا و سوغاتی برای شما تدارک دیده شده است. با این تفریح منحصر به فرد می توانید در بهترین و مشهورترین کافه ترکیه بر فراز تپه پیرلوتی چای ترکی نوش جان کنید و نظاره گر زیبایی های وصف ناپذیر استانبول باشید و قیمت اپارتمان در ایوب سلطان استانبول از چشم اندازهای منحصر به فرد منطقه به خلیج شاخ طلایی و گرفتن عکسهای یادگاری نهایت لذت را ببرید. گردشگران بر فراز این تپه رمانتیک می توانند با استفاده از دوربین های ثابت و با کیفیت عالی، برجسته ترین آثار استانبول، همچون برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، ایا صوفیا، پل خلیج و مسجد ایوب سلطان خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول را مشاهده کنند.

محله‌های دیگر استانبول که در اطراف محله ایوپ سلطان قرار دارند مناطق سلطان قاشی و آرناوات کوی از غرب، مناطق فاتح و زیتون بورو از جنوب، بایرام پاشا و قاضی عثمان پاشا از جنوب غرب و بی‌اولو و کایتحانه از جنوب شرق هستند.

لونت یکی از اصلی ترین مناطق تجاری استانبول است که در سمت اروپایی این شهر واقع شده است. محله لونت مربوط به شهرداری منطقه بشیکتاش بوده و در قسمت غربی بسفر واقع شده است.

Report this wiki page